pigg och glad

Pigg och glad är bara förnamnet va Chevy är jämt nu.
Hon har varit så duktig, hon behöver inte ha tratten på sig för hon låter stygnen vara ifred.
Hon har även fått hem sin måttbeställda overall i mikrofleece, 204 kr med frakt!
är riktigt nöjd med de priset och overallen så klart!
Så idag har hon myst i soffan i sin egna "one piece", bild på overallen kommer upp senare:)

om en vecka får vi reda på provsvarena på biopsin, hoppas hoppas att de visar något, så hon slipper detta eländet.

Fick även hem en stooooor bild på chevy idag, beställde en bild på henne i måtten 40x54 tror ja de va för 69 kr, så nu ska de bara fixas en ram så ska den upp på väggen.

Folk tycker att ja är väldigt löjlig som beställer en stor bild på min hund, köper kläder till min hund, skämmer bort min hund, men till er kan ja bara säga så här! en hund är lika mycket värd som en människa, så jag behandlar henne så som ja skulle behandla mina barn! Hon ska inte behöva gå ut och frysa för att folk säger "man ska inte ha kläder på hundar", hon ska enbart ha det bästa för det är hon värd som vilken unge som helst!!




// jessica


Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh, vart beställde du kort ifrån? :)



Tycker inte de är ett dugg löjligt o beställa kort på sina djur, blir mer mysigt o hemmet känns mer personligt tycker jag :)

2012-01-10 @ 19:07:35
Postat av: Nilla

o du mitt kära systerbarn ska absolut inte bry dej om vad andra tycker...

2012-01-12 @ 16:24:34
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0