Ny blogg, Nytt intresse

Hejsan! dom flesta som läser denna blogg vet väll ungefär vem ja är, men drar en kort presentation ändå;)

Mitt namn är Jessica, snart 20 år gammal.
Jag är utbildad som lastbilschaufför, men är för tillfället arbetslös.
Mitt största intresse är min hund Chevy, en 14 månaders gammal boston terrier blandras
som är min bebis (läs bortskämda bebis)
Jag och Chevy är väldigt insatta i brukshundklubben i Torsby.
Än så länge har vi gått valpkurs och grundlydnad, med fin fina resultat.
Till våren ska vi gå agility, vi har redan testat detta och Chevy avgudar agility.


Annars om oss så bor vi tillsammans med sambon/husse Rickard som också är lastbilschaufför:)

När jag inte sysslar med hundar, så rider jag.
Hemma hos min mamma i krhamn har vi två hästar, Men här i Torsby är ja medryttare
på Stall Ektäppan, där jag rider kallblodstravare.

De va den presentationen! =) nedan visas Chevy






// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0