Paus igen

har varit en liten paus igen här på bloggen. Är så trött på diverse saker jämt nu.

Chevy är fortfarande inte frisk, har nu ätit allergi foder i 1 månad, och inte ett enda reslutat.
Hon skulle ha 140 gram om dagen, detta blev alldeles fel. Dom beräknar ju på vikten, men inte vad en hund gör av med. Chevy är väldigt energisk, Så jag dubblade detta men Chevy blev bara smalare och smalare, till slut kunde man se revbenen och man kunde känna rygg kotorna väldigt väl.
Nu går hon på det trippla av 140 gram, men hon är fortfarande alldeles för tunn.. Vet inte vad jag ska göra,
Få väll ringa till veterinären och fråga om jag kan sluta med fodret eller inte.

Det positiva som har hänt i våra liv, är att jag är numera vice ordförande i Torsbys Brukshundklubb, med en blandras ;)
Och i maj flyttar vi till vårat eget hus!

Blir tyvärr inte några nya bilder på Chevy eftersom hon är så tunn och underviktig.. Denna hunden förvånar mig, tycker att hon borde vara energilös eller något efter alla vet besök och nu viktminskningen, men icke hon är samma gamla glada underbara hund :)

// jessica


Kommentarer
Postat av: Sophie - miss Trucker ☆

Usch då, hoppas det går med henne :(

2012-03-02 @ 19:56:47
URL: http://sophiemargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0