BACK AGAIN

Nu är vi tillbaka igen, både jag och sambon har legat sjuka i omgångar. Så nu börjar ja bli frisk från omgång 2 :)
Mycke som har hänt, har fyllt 20 bland annat. Har önskat mig pengar för de mesta så ja kan va med och hjälpa till med veterinär räkningarna :/

Vi fick svar på biopsin, det enda de visa va att de va infekterat på övre hudlagret, därav de som orsakar håravfallet. Så imorgon Tisdag den 24 kl 9 ska vi göra allergi tester, så nu håller vi tummarna! för nu har hon bokstavligt talat snart ingen päls kvar..
Hon har börjat gå på framtassarna när man är ute och går, slänger upp hela bakdelen för att hon inte vill nudda tassarna på isen/snön.
Min stackars tjej, hoppas verkligen att dom hittar felet imorn, för de börjat bli riktigt dyrt och kallt åt lilla damen.

De va folk som undra vart ja beställt min förstoring på chevy och de gjorde ja på Fuji nätet
http://www.fujidirekt.se/

När de finns bättre med pengar kommer även chevys namn att finnas någonstans på min kropp.. för denna lilla hunden har satt såna spår i hjärtat, att hon förtjänar att ha hennes namn på sin matte <3
slänger in en bild på  chevy i sin fleece overall :)



Denna är måttbeställd ifrån https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.168693832302.129528.612732302&type=3
204 kr inkl frakt ! :)



// jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0