full rulle i hemmet

ojojoj va man har glömt hur jobbigt de är med en valp;) hon kallas för terroristen på morgonen och myshund när hon sover. haha

Chevys tillstånd har försämrats, hon har fått jätte ustlag på kinderna som nu behandlas med salva.
Hon har även varit lös i magen, så de äter hon medicin för.

Känner mig som världens hemskaste hundägare, jag vet ju inte vad som är fel på henne. Och de vet ju inte veterinärerna heller :/ Ja hoppas att utslagen kan vara efter den lillas sylvassa tänder, de är ju många hundar och människor som reagerar på valp tänder och klor. Och magen hoppas ja att de är för att hon är lite stressad nu när valpen har kommit, hon känner ju att hon måste leka hela hela tiden,. så de är inte mycket att hoppas på, men gör jag inte de så blir jag bara deprimerad för hennes skull.


Nog om de tråkiga!

Valpen lär sig fort, hon kan sitt och hon kommer på inkallning :)

och ja är så imponerad av henne, hon har gjort "olyckor" 3 gånger sen hon kom hit.

Slänger in en bild på den lilla!



// Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0