bara utgifter

känns som att det bara är utgifter nu:( när jag skulle bandagera om diesels skada imorse så vara det riktigt rejält om en annan klo, drog till veterinären, men det visade sig att det var en bandage skada. Klon hade antagligen fått fel tryck då viss del av bandaget hade glidit och hamnat fel,. Men veterinären tyckte att det såg så fint ut så diesel slipper bandaget nu:) dock så måste hon ha en liten söt hundsko på när hon är ute.
 
Hoppas verkligen att det inte blir fler utgifter nu eller fler skador, hatar att se diesel ledsen. Hon är överaktiv så det finns inte ord för det. Så imorn har jag lovat hundarna att åka till klubben för agility träning fö chevys del och lydnad för diesels del.
Chevy är såååå klockren i agilityn jämt nu, hon lyssnar underbart bra! dock så har jag svårt att tänka mig att ja någonsin kan träna bort hennes höjdskräck:/ och i slalomen tröttnar hon! men ska försöka få en privat lektion med klubbens tränare.
 
Diesels träning har ju legat på hyllan så att säga, Hon var väldigt sen i mognaden, plus att hon växte för fort som valp så hon har liksom bara fått varit valp ända tills nu. komemr bli mycket jobb, men köttbullar löser det mesta :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0